Life is only the game..

90ti denní dieta

14. května 2010 v 16:12 |  Dietky
Jak už naznačil titulek jedná se o dietu, která trvá přesně 90 dní. Během této doby se postupně střídají bílkovinový den, škrobový den, cukerný den, vitamínový den a vodní den, které jsou specifické i výběrem potravin.
Cílem rozlišovací diety není jen shodit kilogramy, ale i nastartovat metabolismus. Pokud se budete držet tohoto 90-denního plánu, můžete zhubnout 18 - 25 kilogramů.
Kdybych zhubla těch 25 kg během třech měsíců, byla bych mimořádně happy :D
..a pak bych mohla jíst cokoliv a npeřibrat, páč budu mít dobrý metabolismus..

NAVŽDY ThIN :D

Snídaně
Snídaně jsou po všechny dny diety stejné.
Ovoce (2 hrušky, jablka, pomeranče nebo šálek drobných plodů). Můžete kombinovat různé druhy. Kromě ovoce čerstvého a sušeného můžete konzumovat i oříšky a semínka, ale i ovocné a zeleninové šťávy (bez přidaného cukru). Každé ráno vypijte jednu sklenici vody se šťávou vymačkanou z půlky citrónu.

Bílkovinový den
Oběd:
Vařené nebo dušené libové maso (může být hovězí, vepřové, kuřecí bez kůže, králičí, ryby, mořské plody a tofu). Pokud nemáte chuť na maso, můžete ho nahradit dvěma vejci, sýrem nebo nízkotučným tvarohem (ve stejném množství jako masa).
Jako přílohu si dejte zeleninový salát nebo čerstvou zeleninu lehce opečenou dokřupava. Po jídle vypijte 3dl čistého zeleninového vývaru.
Pouze v bílkovinový den můžete jíst mléčné výrobky (nesmí být slazené).
Večeře:
K večeři si dejte to samé jídlo jako k obědu (bez zeleninového vývaru), ale menší porci. Pokud jste si k obědu dala plátek dušeného vepřového se zeleninovým salátem, musíte si přesně toto jídlo dát také k večeři.

Pozor!
Nekombinujte bílkoviny - např. maso a vejce nebo vejce s mléčnými výrobky apod.

Škrobový den
Oběd:
Dneska se budete stravovat sacharidy a zeleninou v jakékoliv podobě. Mezi sacharidy patří rýže, brambory, luštěniny, těstoviny a celozrnné pečivo. Zapečené brambory, zeleninové rizoto nebo těstoviny se zeleninou.
Večeře:
To samé jídlo jako k obědu, ale menší porci.

Pozor!
Při obědu se klidně nacpěte, co se do Vás vejde, ale k večeři si dejte jen poloviční porci.

Cukerný den
Oběd:
Dnešek je věnován cukru. Můžete jíst jakékoliv sladké jídlo (ovocné knedlíky, žemlovku, rýžový nákyp...). Pokud nejste zrovna fanda sladkého, dejte si např. pizzu (ale bez masa a uzeniny, povolena je jen trocha sýra. Dnes je povoleno i Vaše oblíbené pečivo, ale jen s máslem (sýry patří do bílkovinového dne, stejně tak Vaše oblíbené paštiky).
Večeře:
Večer pokračujeme ve sladkém hodování. Je povolen 1 kousek dortu, 3 kopečky zmrzliny nebo 1 tabulka čokolády. Ti, kteří sladké nemusí, mohou sáhnout po slaném pečivu nebo pizze.

Pozor!
Pokud si budete chtít udělat např. palačinky, najděte recept, který je bez vajec a mléka - tyto suroviny totiž do cukerného dne nepatří.

Vitamínový den
Během vitamínového dne můžete jíst jenom ovoce podle Vaší chuti (jednotlivé druhy ovoce můžete celý den střídat). Ovoce je povoleno čerstvé i sušené, můžete si dát také oříšky a semínka.
Dovoleny jsou i kompoty, ovocné kaše, pečené ovoce i ovocné polévky

Vodní den
Jednou za měsíc (každý 29. den) zařaďte do svého harmonogramu vodní den. Měl by následovat po vitamínovém dni a před dnem bílkovinovým.
Vodní den znamená, že celý den pijete pouze vodu.

Během diety je důležité doplňovat tekutiny!
Vypijte minimálně 2 l tekutiny denně - vodu, neslazené čaje (ovocné a zeleninové šťávy jsou povoleny pouze ráno a ve vitamínový den). Můžete také kávu bez cukru (s cukrem si ji dopřejte pouze v cukerný den). Alkohol je zakázaný!

Nezapomínejte ani na pohyb!
K hubnutí významně přispívá také pohyb. Vyberte jakýkoliv pohyb, který máte ráda - aerobic, běh, posilovna nebo tanec. Cvičením si zpevníte svalovou hmotu a urychlí Vám spalování tuku v organismu.
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama
[url=http://www.3fatchicks.com/] [img]http://www.3fatchicks.net/img/bar-blue/chick01/kg/73/65/70/.png[/img] [/url]