Life is only the game..

Jídelníček 24.5.2013

25. května 2013 v 11:32 |  Můj jídelníček
Nevím, jestli být šťastná nebo brečet. :D Fakt už ne..

Snídaně: xxx
Svačina: xxx
Oběd: xxx
Svačina: Kousek okurky
Večeře: Čočka s majonézou
 

Jídelníček 23.5.2013

24. května 2013 v 6:25 |  Můj jídelníček
^^

Snídaně: xxx
Svačina: xxx
Oběd: xxx
Svačina: xxx
Večeře: 1/2 sáčku rýže

Jídelníček 20.5.2013

20. května 2013 v 20:29 |  Můj jídelníček
Co by jste řekly panu Dé, kdyby se vás první den zeptal, jestli čekáte holčičku nebo chlapečka a druhý den vaše bříško nazval depkobachorem?? A neříkejte, že by jste ho poslaly do určitých míst. Nesnáším ho. Doufám, že zemře. :D
Dnes přijel strejda z Anglie a museli jsme nutně na pizzu. Paráda. -_- Můj bachor mi zůstane na vždy.

Snídaně: xxx
Svačina: Piroh se sýrem
Oběd: Pizza
Svačina: xxx
Večeře: xxx
 


Jídelníček 18.5.2013

19. května 2013 v 0:05 |  Můj jídelníček
Opět, v jakém stavu jste čekali že budu?? :D Mám nového pana Dé. Není to pan Dé, je to pan Dé ve snech, ale ví o tom. No není to naschvál? :D Motivace. Díky němu si myslím, že zítra, až se probudím.. Bude vše fajn, tak jak má být a že všechny mé problémy a bolesti budou pryč.. Cítím to.:))

Snídaně: Mila
Svačina: xxx
Oběd: Rýže na kari + polovina sáčku rýže se zeleninou
Svačina: xxx
Večeře: xxx

Jídelníček 17.4.2013

17. května 2013 v 18:38 |  Můj jídelníček
Ahoj,
více jak týden jsem se neozvala, vím. Mám teď depresi, která mě skolila. A taky mám hulení .. A tři tečky...

Snídaně: xxx
Svačina: xxx
Oběd: 2 vejce, houska
Svačina: xxx
Večeře: Rajčatový salát s mozzarellou

Jídelníček 8.5.2013

8. května 2013 v 19:34 |  Můj jídelníček

4.den- ovocný
Snídaně: xxx
Svačina: Jablko
Oběd: 2 pečená jablka
Svačina: 2 kumquaty, banán
Večeře: Pečené jablko, pomeranč, banán

Jídelníček 7.5.2013

8. května 2013 v 2:43 |  Můj jídelníček
Chtěla jsem se pochlubit, že jsem konečně dodělala "Starter's exercise plan", ale vzhledem k tomu, že příležitost ze mě dělá alkoholika (ne doslova :D), tak jsem na to zapomněla:)

3.den
Snídaně: xxx
Svačina: xxx
Oběd: 2 grahamové rohlíky
Svačina: xxx
Večeře: Domácí pizza

Jídelníček 6.5.2013

7. května 2013 v 2:35 |  Můj jídelníček
2. den
Snídaně: 2 jablka
Svačina: xxx
Oběd: Rýže
Svačina: xxx
Večeře: Rýže, trocha pečených brambor

Jídelníček 5.5.2013

5. května 2013 v 21:23 |  Můj jídelníček
Už se mi začíná tvořit mezírka mezi stehny. Sice má jen 2 milimetry, ale já ji vidím a jsem na sebe hrdá :33 :D

1. den
Snídaně: xxx
Svačina: xxx
Oběd: 125g tvarohu
Svačina: Banán
Večeře: 3 míchaná vejce, jablko

Za 24 hodin "štíhlejší"

5. května 2013 v 12:53 |  Rady & Triky
Vzhledem k tomu, jak jsem natěšená na pátek ( a sobotu :33), mi tenhle článek velmi pomohl a určitě to zkusím. :D

7.00Po probuzení svůj den odstartujte místo čajem nebo kávou sklenicí teplé vody s citronem. Citronová šťáva je totiž skvělá pro pročištění organismu a působí proti nadýmání. A navíc vám pomůže "nakopnout" metabolismus!

7.30Možná máte pocit, že před důležitou akcí byste měla vynechat snídani, abyste večer byla co nejštíhlejší. Chyba! Tak jen zpomalíte svůj metabolismus. K snídani si dopřejte omeletu z bílků a šálek zeleného čaje, který pomáhá spalovat tuky!

8.00Po snídani je čas začít se hýbat! Naordinujte si 45 minut intenzivního pohybu. Můžete se třeba projet na kole a střídat pomalou a rychlou jízdu. Střídáním zátěže totiž spálíte daleko víc kalorií! Nebo si zajděte do fitnesscentra na rotoped či stepper.
9.00Napusťte si vanu a přidejte do ní koupelové tablety nebo sůl. Před koupelí si své tělo namasírujte kartáčem, aby se prokrvilo. Postupujte vzhůru od chodidel až po trup. Nezapomeňte na zadní část krku, ale vynechte obličej. Relaxujte dvacet minut.

9.30 Vaše tělo bude vypadat daleko lépe a štíhleji, když mu dodáte zlatavou barvu. Protože solárko vaši pokožku ničí a vysušuje, zvolte raději šetrnější metodu a použijte samoopalovací krém. Dejte si pozor, abyste ho řádně rozetřela, a poté si nezapomeňte umýt ruce, aby se vám na nich neudělaly fleky.

10.00 Devět hodin před odchodem na party zažeňte hlad hrstkou nesolených mandlí. Obsahují esenciální mastné kyseliny, které pomáhají udržet si váhu. Můžete si taky zajít na masáž nebo zeštíhlující zábal.

13.00 Rozhodně nevynechejte oběd! Dejte si ale lehké jídlo s dostatkem proteinů jako třeba vařeného lososa se zeleninovým salátem, který vás skvěle zasytí. A nezapomínejte průběžně pít. Dva litry neslazených nápojů, které za den vypijete, se odrazí na vaší pokožce a dodají vám energii!

15.00 Po obědě si můžete maximálně na 40 minut lehnout (nejlépe na levou stranu kvůli trávení), pak je ale čas na druhé kolo cvičení! Tentokrát si jděte zaběhat nebo zaboxovat. "Vaše svaly na nohou, rukou a zadečku se napnou a vytvarují," radí trenér.

17.00 Po lehké zeleninové svačince je čas na relax a hýčkání pleti. Dopřejte si hydratační pleťovou masku a tělo natřete výživným tělovým mlékem. Pokožka pak bude jemná, bude zářit zdravím a získá svěží barvu.

19.00 Než odejdete na večírek, kde šampaňské poteče proudem, dejte si něco malého k snědku. Třeba proteinový nápoj nebo dušenou zeleninu. Tak se neopijete hned po první skleničce. Oblečte si svůj pečlivě vybraný zeštíhlující outfit a vzhůru do víru zábavy!

Kam dál

[url=http://www.3fatchicks.com/] [img]http://www.3fatchicks.net/img/bar-blue/chick01/kg/73/65/70/.png[/img] [/url]